Ohlédnutí za soustředěním 2017

Logo letního soustředění Judo víc než sport 2017
Dětí nakonec přijelo 89. Dva judisté se ze zdravotních důvodů nemohli zúčastnit a tak se alespoň přijeli podívat. Počasí vyšlo, jen poslední bojovou hru spojenou se stezkou odvahy přerušil liják (k velké radosti všech "poserů").

Již na prvním ročníku jsme uvažovali o splutí Berounky a letos jsme jej konečně realizovali. Pro menší děti bylo splouvání řeky téměř dobrodružstvím, větší děti jej pojaly jako zábavu a další příležitost k poměření sil. Naše nová posila, programová vedoucí Šárka, připravila pestrou náplň volného času a našemu judistickému soustředění tak přidala další rozměr.

Nová sestava v kuchyni přesvědčila děti o tom, že si mohou pochutnat nejen u babičky, což dokazovaly i poloprázdné nádoby na zbytky. Ještě u předávání dětí a dokumentů rodičům byla slyšet chvála. Věříme, že stejná sestava pojede i příští rok.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – V sokolovně

Po judistické stránce bylo soustředění velmi úspěšné. Máme rekordní počet složených zkoušek na žluto-bílý a žlutý pásek. Největší zásluhu na tak velkém počtu složených zkoušek má náš nejmladší trenér Víťa Bartoš, který se zájemcům věnoval i ve volném čase, mimo standardní tréninky. Děti ocenily i změnu v trenérském složení. Velkým přínosem byla účast Mgr. Zbyňka Rubáše, který trénoval se závodní skupinou, a Rostislava Lukše u začátečníku.

Termín pro rok 2018 je již zamluven: 17. – 26. 8. 2018.

Přejete-li si alespoň zprostředkovaně přiblížit atmosféru našeho soustředění, přečtěte si každodenní reportáže tak, jak jsme je každý den po večerce zveřejňovali na naší facebookové stránce.

Den 1.

Drazí pozůstalí doma. Jak jsme slíbili, posíláme několik fotografií z prvního odpoledne letošního soustředění.

Judo víc než sport - tábor v Nižboru 2017
Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017

Mysleli jsme, že nás už nic nepřekvapí, ale postel pro dospělého člověka zaplněná výrobky čokoládoven hovoří za vše. Proto nás ani nepřekvapilo, že u večeře se někteří borci ponípali v pečeném kuřecím stehnu s bramborem a těšili se na své zásoby sladkostí. Bohužel tyto výrobky byly zabaveny a nezbývá než počkat jeden den, kdy všichni dostanou hlad na normální jídlo, které by měl sportovec v zátěži konzumovat.

Judo víc než sport - tábor v Nižboru 2017 - sladkosti
Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – sladkosti

Před prvním tréninkem nás přijel navštívit náš první krajský přeborník a sběratel všech medailových umístění Pavlík Kšír, který si bohužel na trampolíně pořídil sádrovou rukavici. Držíme Pavlíkovi pěsti, aby se na tatami co nejdříve vrátil.

Judo víc než sport - tábor v Nižboru 2017 - Pavlík poprvé
Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Pavlík poprvé

Každá zpráva by měla končit pozitivně. První trénink byl zaměřen na protažení a gymnastickou průpravu. Po rozcvičení jsme nezapomněli ani na judo a zopakovali jsme si základní chvaty o-soto gari a sasae curi komi ashi. Po večeři jsme si vyjasnili pravidla mezilidských vztahů a chování na soustředění. Zítra naše borce rozdělíme do dvou skupin (začátečníky, kteří budou usilovat o složení zkoušky na žluto-bílý pásek a pokročilé, kteří budou pilovat techniky na nadcházející závodní období a učit se nové chvaty pro získání dalšího technického stupně).

Judo víc než sport - tábor v Nižboru 2017 - Sokolovna
Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Sokolovna

Den 2.

Zdravíme vás z prvního celého dne na letošním soustředění. Začínáme psát zprávu trošku opožděně, protože před chvilkou skončila tak trošku noční hra, ale vezmeme to popořádku.

První budíček byl naprosto zbytečný, protože každoročně nikdo nemohl dospat. Probuzení nastalo, když zjistili, že se ráno opravdu poběží. Po rozcvičce a ranní hygieně byla první snídaně.

Judo víc než sport - tábor v Nižboru 2017 - První ranní běh
Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – První ranní běh

Dopolední trénink byl již rozdělen na začátečníky a pokročilé. Začátečníci si postavili zápasiště a trénovali na svůj první pásek pod vedením Rosti a Víti. Ráno přijel Ruby, náš kamarád, který trénuje v Plzni a delší dobu trénoval dorosteneckou reprezentaci. Naši borci mají jedinečnou příležitost se naučit nožní techniky od člověka, který na tyto techniky vyhrával spoustu závodů.

Judo víc než sport - tábor v Nižboru 2017 - Skupina začátečníků
Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Skupina začátečníků

Po rajské se jen zaprášilo a polední klid jsme si zkrátili z důvodu rozdělení do družstev. Celá naše devadesáti členná skupina se rozdělila do pěti týmů. Byli vybráni vždy dva kapitáni, kteří si následně vybrali své spolubojovníky. Jeden z prvních úkolů byl zvolit si své jméno, takže vás zdraví: Fox hunters, Guláši, Judo Cool, Medúzy, Táborníci.

Po poledním klidu jsme vyjeli na krátkou projížďku ukázat nováčkům okolí. Následně jsme přejeli na pláž pod BMX dráhu, kde jsme hráli „Kotlíkovanou“. Následoval odpolední trénink.

Judo víc než sport - tábor v Nižboru 2017 - Skupina pokročilých
Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Skupina pokročilých

Po zapečených bramborách k večeři byli naši borci seznámeni s noční „Kimovkou“, výsledky právě počítá Šárka (programová vedoucí).

Zítra krom tréninků budou týmy navrhovat a vyrábět keramické medaile pro fiktivní judistickou soutěž.

Den 3.

Dnes zdravíme ještě před nedělní chvilkou poezie. Ráno se nikomu nechtělo vstávat, protože večer proběhla noční hra a začíná se projevovat únava. Přesto všichni vyběhli na ranní běh s rozcvičkou s tradičním odporem. Zato snídani všichni přivítali s nelíčeným nadšením, byly totiž „kozí bobky“ (cereální kuličky).

Dopolední trénink probíhal dle stanovených plánů a všichni se již těšili na oběd. K obědu totiž byl řízek s bramborem.

Po poledním klidu jsem se rozdělili na dvě nesouměrné skupiny, protože máme 5 teamů. 3 teamy vyrazily po cyklostezce na zmrzlinu do Hýskova, 2 teamy se pustily do dnešní soutěže. Každý team si vyráběl pamětní plaketu z keramiky a následně měli všichni navrhnout medaile pro fiktivní turnaj v judu. Bohužel první skupina v Hýskově totálně „vyžrala“ zmrzlinu a ledovou tříšť tak, že prodavačka nestačila před druhým útokem doplnit zásoby a druhá skupina musela 20 minut čekat. Ani otrlí trenéři neměli dostatek odvahy říci druhé skupině, že se vrátí bez ochutnání vytoužené zmrzliny.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Keramika

Odpolední trénink byl tímto zkrácen na poloviční čas. V přiložené fotogalerii nelze přehlédnout nácvik technik v newaza, kdy spolu cvičí váhové kategorie lidově řečeno „od Šumavy k Tatrám“. Během tréninku nám přijel předposlední člen letošního soustředění Matěj Konvalinka.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Od Šumavy k Tatrám

K večeři byla „italská pomsta“ a i když děti vyjedli zmrzlinový stánek, špagety zmizely beze zbytku. Proto nebylo ani divu, že vypukla bitva o dnešní sladkou tečku v podobě pudingu. Ti, co pomýšlejí na svůj vysněný pásek šli tradičně pilovat techniku na večerní trénink s Víťou.

Večer se připozdívá a do tábora se sjíždějí dospěláci – kapitáni a námořníci. Držte nám palce, zítra po obědě bude invaze na místní vlakové nádraží, protože až přijede vlak, vezme ho útokem 120hlavý dav judistů. Pokud se neutopíme v dravých peřejích Berounky, očekávejte zítra večer další souhrn událostí dne.

Den 4.

Dnešní ranní pohled na oblohu neříkal, zda bude hezky nebo ošklivě. My ale víme, že jedenáctá vždy rozhodne. Ranní rozcvička proběhla bez připomínek, protože většina pochopila, že to již jiné nebude. Úsměv na dětských tvářích se projevil při snídani, kdy byla servírována nutela na všechny způsoby. Po snídani bylo představeno logo a motto letošního soustředění. Následně každý obdržel tričko, které je opět unikátní a nemůže ho dostat nikdo, kdo nejel vodu anebo neodtrénoval alespoň jeden trénink na letošním soustředění.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Před vyplutím

Protože únava se projevuje vždy třetí den, zvolili jsme na dnešní den jiný pohyb. Ranní trénink byl jen něco přes hodinu a následoval brzký oběd (zapečené kuřecí prso se šunkou a sýrem). Přesně ve 12:00 se zvedlo ležení našeho tábora k pochodu na místní vlakové nádraží. Na nádraží byla jedna veteránka, mateřská školka v počtu asi 6 dětí a 2 učitelek a 80 plavčíků, 10 kapitánů, 15 admirálů a 1 markytánka (která díky bohu neměla žádnou práci). Vlak nepřijel včas, ale to nikoho nepřekvapilo. Do vlaku jsme se všichni dostali a z vlaku ve Zbečně i všichni vystoupili. Následoval přesun do kempu, kde na nás čekala zbroj v podobě raftů a kánoí. Po rozdělení do jednotlivých plavidel jsme vypluli směrem k táboru. První zastávka, strašidelný jez v Račicích a druhá, pro všechny námořníky důležitější, ve Žloukovicích, kde čekal proviantní náčelník Rosťa se svačinou v podobě Kravíka, rohlíku, energetické tyčinky a námořnického čaje (bez rumu). Následoval dojezd do Nižboru. V Nižboru někteří admirálové pokřtili plavčíky koupelí v Berounce do hodnosti lodivoda. Vrátili jsme se všichni, bohužel některým plavčíkům vypadlo pádlo z ruky a ani si toho nevšimli. Měli jsme co dělat vrátit zapůjčený inventář zpět bez penalty.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Strašidelný jez v Račicích

To byste doma nevěřili, jak se děti těšily na večeři. Gulášová polévka, zapečené těstoviny a výběr ze dvou moučníků zmizel z výdejního pultu bezezbytku. Právě probíhá každodenní večerní příprava těch, kteří opravdu touží po svém pásku. Zítra se vracíme již k tradičnímu tréninkovému plánu. Ale dnes se loučíme vodáckým pozdravem Ahoj!

Den 5.

Dobrý večer, vážení pozůstalí. Předem se omlouváme za pozdní zprávu, ale dnešní den končil opět tak trošku zapeklitou (skoro) noční hrou. Ale začněme ránem. Budíček a následná rozcvička byla za mírně chladnějšího rána. Po snídani jsme šli na trénink.

Skupina pokročilých, přestože pod vedením statného ošetřovatele, stále neovládá kouchi gari (využíváme osobních technik Rubyho a jeho jemných nuancí kdy, jak a který nožní chvat použít). I mezi našimi borci se již najdou jedinci, kteří preferují nožní techniky. Skupina začátečníků pochopila, že pádové techniky nejsou ještě na 100% zvládnuté.

K obědu byla svíčková. Některé talíře se vracely v takovém stavu, že je téměř nebylo potřeba mýt. Bohužel někteří vyhodili maso bez ochutnání, ač bylo opravdu libové. Litujeme ty rodiče, kteří vaří těmto vracejícím „jedlíkům“. Skupina trenérů šla pro přídavek 2x, někteří i 3x.

Polední klid jsme zkrátili z důvodu narozenin dvou našich borců. Oba dostali hrneček, který jim bude připomínat oslavu narozenin na táborovém soustředění. Kuba Hora dostal prostřednictvím rodičů narozeninový dort s judistou, o které se se všemi podělil. Následně Šárka organizovala odpolední hry a soutěže.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Narozeniny

Po svačině jsme šli na odpolední trénink. Skupina pokročilých navázala na dopolední trénink a již zmiňovaný chvat uplatnila při kombinacích a protichvatech. Skupina začátečníků s využitím záznamu a jeho okamžitého přehrání na velké obrazovce pilovala pádové techniky.

Po číně s rýží k večeři se jen zaprášilo (veškeré skryté zásoby sladkostí již zřejmě došly). Všichni se šli umýt po osmé hodině a v půl deváté začala Šifra mistra Leonarda. V šifře byly ukryté instrukce, které každá skupina musela najít v prostoru tábora a vyplnit do šifrovací tabulky. Úkolem bylo vytvořit svítící obrazec v prostoru autobusové zastávky, protože ta jediná je dobře viditelná ze širého vesmíru. Bohužel v šifře bylo, že obrazec musí být z vesmíru viděn přesně ve 21:15. Bohužel mistr Leonardo nečetl jízdní řád autobusové linky Nižbor-Beroun.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Vesmírný autobus

Po odletu vesmírného autobusu do Berouna se všichni přesunuli zpět do tábora a za neustálého točení svítcích náramků, které dělaly ve fotoaparátech úžasné efekty, byli zahnáni.

Den 6.

Zdravíme všechny doma a bohužel už jsme za půlkou. Ranní běh a rozcvička je již za chladnějšího počasí i tak snídaně jsou pro trénující sportovce připravené.

Ranní tréninky probíhaly ve standardním režimu. Nováčkovská skupina – příprava na zkoušky a pokročilí – starší měli techniky škrcení a páčení, mladší přechody na zemi. Oběd vzali všichni útokem, pórková polévka s krutóny a hovězí guláš s kolínky zmizel bezezbytku. Polední klid byl zkrácen o návštěvu místního obchodu, kde naši svěřenci utráceli své kapesné.

Po poledním klidu probíhala dlouhodobá bodovací soutěž mezi týmy. Děti musely během určeného času zjistit požadované informace, například: „Kdo založil Trampskou osadu?“. Je dost složité vysvětlit generaci, která nezažila Bolševíka, jak se bavili občané Československa, když nemohli nikam vycestovat.

Při odpoledním tréninku ve skupině začátečníků dva borci Jakub Malásek a Tadeáš Vondráček složili zkoušku na žlutobílý pásek a od zítřka již budou trénovat se skupinou pokročilých. Gratulujeme a přejeme „Hodně úspěchů!“. Skupina pokročilých pilovala Tomoenage za přítomnosti Františka Včeličky, který se na nás přijel podívat, protože zdravotní stav mu nedovolil s námi být celé soustředění.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Zkoušky

K večeři byly sladké knedlíky plněné nutellou (s překvapením se žádný knedlík neobjevil v barelu na zbytky). Po večeři dle motivace Jakuba a Tadeáše šla skupina dvaceti borců pilovat své umění ke zkouškám na svůj pásek. Zítra předpokládáme, že krom juda budeme mít tak trošku „Military den“ (viz zítřejší zprávu).

PS: Nebojte se každý den přikládáme cca. 10 fotek, ale na konci tábora bude k dispozici celá fotogalerie z několika fotoaparátů. Vydržte a lajkujte!

Den 7.

Tradiční denní začátek, budíček, výběh, rozcvička. Ke snídani byly „kozí bobky“ a děti začaly šilhat na trenéry, kteří měli bílkoviny (šunka, salám).

Pokročilí měli Učimatu a začátečníci již dopilovávají tak, aby již zítra část byla schopna složit zkoušku. Na oběd bylo Vepřové na pepři s rýží. Dnes slavili dva závodníci své narozeniny. Z domova přijelo pro všechny děti od rodičů sladké potěšení. Od nás opět dostali hrneček s upomínkou na tábor a narozeniny. Ještě jednou přejeme Michalovi Heisigovi a Lukášovi Dolákovi.

Polední klid byl věnován očistě, zvláště těch nejmenších. Po poledním klidu týmy soutěžily, kolik členů podběhne pod točícím lanem najednou. Vítězů proběhlo šestnáct na jeden zátah. Po této soutěži jsme se přestěhovali na provizorní střelnici a všichni si vyzkoušeli střelbu z Paintballové pistole.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Střelba z paintballové pušky

Na odpoledním tréninku začátečníci opět ladili techniky ke zkouškám, pokročilí Harai-goši a veškeré modifikace (protichvaty a kombinace). Před večeří jsme uzavírali sázky, zda děti budou jíst červenou řepu, k večeři totiž bylo rizoto s červenou řepou. Červená řepa i rizoto, zmizely. Pardon i dva druhy buchty již nejsou.

Po večeři nás navštívil kamarád Honza Dopirák a dětem ukázal něco ze své výzbroje profesionálního vojáka. Krom jiného na jednom z našich Univerzálních vojáků i noční maskování obličeje.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Noční maskování

Dopík zakončil svou ukázku odpálením dýmovnice. Po této ukázce jsme hráli další lehce noční bojovku. Předtím se šli, ale všichni umýt, co bylo opravdu složité, umýt Univerzálního vojáka. Bojovka proběhla hladce, vyhodnocení bude zítra a večerka se nám posunula pouze o deset minut.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Dýmovnice

Zítra by již měly na seznamu naskakovat další jména opravdových judistů, kteří mají svůj první pásek.

Den 8.

Dobrý večer. Ráno klasika, kterou již nebudeme rozebírat. Ke snídani opět velkorysý bufet k plné spokojenosti našich strávníků.

Na ranních trénincích začala houstnout atmosféra, protože první odvážlivci již chtěli mít svůj vysněný žlutý nebo žluto-bílý pásek v ruce. Celý seznam spokojených judistů bude zveřejněn po soustředění na našem webu. Z této činnosti měl největší radost Ruby, který patřičné pásky úspěšným absolventům prodával.

K obědu si děti začaly plést evropské státy. Někteří tvrdili, že máme něco z Itálie a on to přitom byl český holandský řízek. Po obědě přijel rozčarovaný pán, který od nás odváží zbytky, se slovy: „Má sem vůbec cenu jezdit?“ Ne, že bychom tak málo vařili, ale sladkosti v táboře již jednoduše nejsou. Po obědě a krátkém poledním klidu jsme se rozdělili na dvě cyklistické skupiny. Ta zdatnější jela na zmrzlinu do Berouna, „Sky team“ si vystačil s Hýskovem. Z obou skupin měl největší radost servisman Luboš. Lepil jako o život. Rovinatá etapa končila opět v Nižboru.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Zkoušky v sokolovně

Do tančírny, kde cvičí skupina začátečníků, se přesunuli všichni páskuchtiví uchazeči k závěrečnému doladění technik. Začalo jim závěrečné zkouškové období. Odporná porota ve složení Karel, Ruby a Rosťa za asistence Víti přísně ale spravedlivě měnili nadcházející víkend v peklo. Bohužel, ti, kteří volili večerní jízdu na kole na úkor ladění technik již pláčou do spacáků.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Zkoušky v tančírně

Dnes nás znovu navštívil Pavlík Kšír a k naší velké radosti zůstává i na noc. Jsme rádi, že se ruka hojí a věříme v brzký návrat na tatami.

Po večeři nás navštívil DJ, který rozhýbal a rozhýkal všechny přítomné s výjimkou trenérů, kteří nevěděli, zda jsou na měsíci nebo na táboře.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Diskotéka

Zítra je poslední celý den, kdy se bude zkoušet na vysněné pásky a ostatní budou procvičovat nové chvaty, které předpokládáme že budou používat v nastávající podzimní soutěžní sezóně.

Den 9.

Dětem jsme raději ani neříkali, že dnešní ráno byl poslední výběh s rozcvičkou. Tak nějak vše dnes bylo trošku letos naposledy. Poslední nákup rohlíků pro tradiční švédské okno, poslední kakao a poslední moučník.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Švédské okno

Na ranním tréninku ti, co se probudili až kolem sedmého dne, zjistili, že se blíží jedna z posledních příležitostí, kdy lze složit zkoušku na vysněný pásek. Pro jednoduchost k obědu byly rozlétané kuřecí špízy se šťouchaným bramborem.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Zatloukání hřebíků

Po poledním klidu byla zahájena netradiční olympiáda. Bohužel bez zapálení olympijského ohně, protože momentálně přecházel na Nižborem mrak. Naši reprezentanti nastupovali v těchto disciplínách: Zatloukání hřebíku na nejmenší počet úderů, věšení prádla na čas, složení puzzle na čas, lovení stejných předmětů z krabice plné záludností poslepu, oblékání a svlékání několika letních módních doplňků na čas (čepice, šála, prstové rukavice), střelba ze vzduchovky a kopací slalom s tenisákem.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Střelba ze vzduchovky

Odpolední trénink byl již věnován hrám, kdy každý team měl ukázat něco, co ostatní teamy nedokáží napodobit. Pro některé bylo velké zděšení, když ukázali jako svoji disciplínu šplhání po laně bez přírazu a na konci zjistili, že měli nejhorší čas. A takto se spálilo více teamů.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Šplhání po laně

K večeři byly vepřové výpečky s bramborovým knedlíkem a zelným salátem. Začali se sjíždět rodiče, kteří si vyzvedávali své ratolesti, protože v noci odjíždí povětšinou na poslední týden prázdnin do Chorvatska. Začali jsme vyhodnocovat táborové soutěže a připravovali jsme se na závěrečnou noční bojovku. Když osazenstvo bylo již dostatečně vystrašeno, ukončil nám bojovou hru prudký déšť.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Táborový oheň

Zítra mezi teamy proběhne turnaj v judu.

Na závěr několik informací:

1. Až přijedeme domů, umyjeme se, vybalíme a přivítáme s rodinou, pošleme odkaz na rozsáhlou fotogalerii (vydržte prosím cca týden).
  2. Na základě tiché pošty se zaručeným zdrojem informací typu „jedna paní povídala“ se nese zpráva o omezení naší činnosti na školách. Opak je pravdou. S výukou juda na školách ve standardních časech nekončíme, pouze rozšiřujeme tréninky na počapelské škole o skupiny pokročilých a závodníků, kde převážnou část bude trénovat Karel a Ruby.
  3. Sledujte na stránky judovicnezsport.cz. Připravujeme nejen tradiční víkendy s judem v termínech podzimních prázdnin a Velikonoc. V termínu jarních prázdnin okresu Beroun opět pojedeme na hory s judem do Železné Rudy. Druhý květnový prodloužený víkend plánujeme cyklovýlety po okolí Třeboně a po zkušenostech s letošní vodou zkusíme na konci školního roku pokořit horní tok Berounky. V případě, že by to časově vyšlo, určitě zopakujeme steakové randori v Mariánských Lázních.
Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Tábor usíná

Tímto se s vámi loučíme, zítra zprávu opravdu nečekejte, vše vám povypráví děti. Nás v tu dobu čeká úklid tábora a odvoz proviantu a žíněnek. Věříme, že těm, kteří mají o judo opravdový zájem, toto soustředění ukázalo cestu a v nadcházející sezóně budou mít na co navazovat. Těm, kterým se zde líbilo a budou se chtít zdokonalovat i v příštím roce říkáme rovnou, že v roce 2018 se potkáme 17. srpna zde v Nižboru a trénovat budeme do 26. srpna. Stejně jako letos bude do začátku školního roku ještě týden na očistu a krocení zdivočelé zvěře.

Den 10.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Nástup družstev

Desátý den se obešel bez ranního běhu. Po tradičně bohaté snídani se konal turnaj našich pěti družstev. Po obědě již následoval úklid, balení a odjezd.

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Turnaj družstev

Realizační team

Letošní realizační team byl ve složení: Bc. Karel Dvořák (vedoucí, absolvent fakulty FTK UPOL oboru management sportu a trenérství, trenér 1. třídy, držitel IV. Danu v judu), Mgr. Zbyněk Rubáš (absolvent pedagogické fakulty ZČU v Plzni, trenér 1. třídy, držitel IV. Danu v judu, v nedávné minulosti reprezentační trenér dorostenecké kategorie), Zdeněk Hnízdil (trenér 2. třídy, držitel IV. Danu v judu), Rostislav Lukš (trenér 2. třídy, držitel I. Danu v judu), Luboš Mikulec (trenér 3. třídy, držitel I. Danu), Víťa Bartoš (trenér 3. třídy, držitel 2. Kyu), Šárka Jelínková (programová vedoucí, pracovnice DDM Beroun), Pavla Mikulcová (zdravotní sestra), Jana Dvořáková (zdravotní sestra), Ivana Kubrichtová (kuchařka).

Judo víc než sport – tábor v Nižboru 2017 – Trenéři

Poděkování

Dále děkujeme všem, kteří nám pomohli jak finančně (MŠMT, město Králův Dvůr, město Rudná, obec Loděnice), tak materiálně (Tatra mléko, Olma Olomouc, Author) a dále kamarádům a známým, kteří pomohli se stěhováním tatami, programem a zajištěním vodáckého odpoledne (Petr Bartoš, Jan Belfín, Jan Dopirák, Zdeněk Dvořák, DJ Luděk Hubáček, Martin Konečný, Petr Matějka, Radek Novák, Petr Valoušek, Pavel Vokáč, Milan Zajíček).