Příměstský tábor 12. – 16. července 2021

Den první (12. 7. 2021)

První den příměstského tábora proběhl v pracovní atmosféře, ale čas zbyl i na hry. Závodníci pod Karlovým vedením pilovali techniky, začátečníci se s Luckou a Pavlem věnovali základům.

Příměstský tábor 2021 - Žebřík
Příměstský tábor 2021 – Žebřík

Zítra dopoledne bude judo, odpoledne výlet na kole. Zítra tedy nezapomeňte: Funkční kolo, přilbu, náhradní duše, vhodné oblečení, lahev na pití a kapesné na zmrzlinu.

Příměstský tábor 2021 - Hry
Příměstský tábor 2021 – Hry

Den druhý (13. 7. 2021)

Druhý den příměstského tábora jsme rozdělili na dvě části: Dopolední judo, kde závodníci probírali techniky na zemi (držení, škrcení, páčení, přechody) a začátečníci pokračovali základními technikami (dnes už i jedním z chvatů v postoji „o soto gari“ s následným přechodem do držení „kesa gatame“).

Příměstský tábor 2021 - Ve Století
Příměstský tábor 2021 – Ve Století

Po obědě v restauraci Ve století jsme si chvilku odpočinuli a vyrazili na výlet na kolech. S menšími dětmi z Loděnice do Srbska na zmrzlinu a zpět, závodníci do Nižbora se zmrzlinovou zastávkou v Hýskově.

Příměstský tábor 2021 - Svatý Jan pod Skalou
Příměstský tábor 2021 – Svatý Jan pod Skalou

Pokud nám zítra bude přát počasí, vyrazíme na pěší výlet ke křížku nad Svatým Janem pod Skalou. Vybavte děti pevnými botami, oblečením vhodným na pěší turistiku a pláštěnkou.

Příměstský tábor 2021 - Zuzka předvádí salta
Příměstský tábor 2021 – Zuzka předvádí salta

Všem účastníkům našeho letního táborového soustředění připomínáme, že začíná přesně za měsíc, 13. 8. 2021.

Den třetí (14. 7. 2021)

Třetí dopoledne příměstského tábora s Judo víc než sport proběhlo opět ve znamení juda: Závodníci trénovali své osobní techniky a zapojovali je do kombinace s dalšími chvaty, začátečníci pokračovali v gymnastických prvcích, technice pádů a přidali si i další techniku v postoji tai otoshi a držení yoko shiho gatame.

Příměstský tábor 2021 - Nádraží Loděnice
Příměstský tábor 2021 – Nádraží Loděnice

Cestou na oběd – dnes jsme měli na výběr ze dvou polévek (gulášová, vývar) a vynikající špagety – jsme se podívali na místa, kde byl natočen oscarový film Ostře sledované vlaky a vysvětlili si, co to vlastně znamená.

Příměstský tábor 2021 - Začátečníci na venkovním sportovišti
Příměstský tábor 2021 – Začátečníci na venkovním sportovišti

Třetí den každého sportovního soustředění bývá „kritický“, a tak jsme po poledním klidu zvolnili tempo a více se věnovali teorii, teamovým hrám a využili i sportovní hřiště ZŠ Loděnice.

Příměstský tábor 2021 - Hry
Příměstský tábor 2021 – Hry

Den čtvrtý (15. 7. 2021)

Máme za sebou čtvrtý den. Protože ten kritický byl včera, mohli jsme zase „přidat na obrátkách“. Po úvodním rozcvičení a shlédnutí Olympijského magazínu, který byl dnes věnován naší judistické výpravě, jsme navázali na předchozí dny. Závodníci ke svým osobním technikám přidali další kombinace a začátečníci si zopakovali vše, co jsme dosud probírali.

Příměstský tábor 2021 - Osobní chvaty
Příměstský tábor 2021 – Osobní chvaty

K obědu nám Ve Století opět nabídli dva druhy polévek (frankfurtskou, nebo vývar), hlavním jídlem byl kuřecí řízek s bramborovou kaší a okurkovým salátem. Dnes na talířích nezůstalo opravdu nic.

Příměstský tábor 2021 – Oběd

Po obědě nás čekal pěší výlet ke křížku nad Svatým Janem pod Skalou. Převýšení 180 m do Solvayových lomů jsme zvládli nejkratší možnou trasou, která se nám odměnila nejprudším stoupáním, které je v okolí pro chodce k dispozici. Výhled i zážitky z prohlídky technických památek za to stály. Na cestě zpět nás pak čekala příjemná zastávka na sváteční odpolední svačinu: Párky v rohlíku a jako zákusek perník.

Příměstský tábor 2021 – U křížku

Většina cesty vedla lesem nebo loukou, prohlédněte proto večer děti, zda někde nemají zakouslé klíště.

Příměstský tábor 2021 – Solvayovy lomy

Den pátý (16. 7. 2021)

Poslední dopoledne jsme opět vyrazili na kola. Pod rozhlednu Lhotka u Berouna jsme si pomohli auty a na kole překonávali jen posledních 40 výškových metrů. Z ochozu rozhledny jsme si ukázali, kde je Svatý Jan pod Skalou, Loděnice, Králův Dvůr, Nižbor a další místa, se kterými se pojí naše klubová činnost. Cesta z rozhledny na oběd byla pro všechny odměnou. Až na malá zvlnění terénu jsme jeli jen z kopce, což si po včerejší „procházce“ všichni pochvalovali.

Příměstský tábor 2021 – Na rozhledně Lhotka u Berouna

Po obědě (dnes byl hovězí vývar a rajská s knedlíkem) a poledním klidu vedl poslední rozcvičku Toník. Po rozcvičce měli závodníci prostor pro trénink svých osobních technik a randori dle vlastního uvážení. Začátečníci si znovu zopakovali, co se v tomto týdnu naučili a vše jsme na závěr proložili spoustou her, ke kterým se postupně přidávali i závodníci.
Dnes jsme opět strávili nějaký čas v lese, nezapomeňte prohlédnout děti, zda nemají zakouslé klíště.

Příměstský tábor 2021 – Rozcvička pod Toníkovým vedením

Příště s setkáme na táborovém soustředění v Nižboru, do té doby užívejte prázdnin a léta a nezapomeňte se udržovat v kondici.